Prosjektstilling sommeren 2024 - Sentrumsutvikling Grong sentrum

Grong kommune ønsker å engasjere en kompetent og engasjert person som ser mulighetene til å utvikle Grong sentrum til en attraktiv plass å være og bo.

Søknadsfrist: 10. mai 2024

Søknad sendes postmottak@grong.kommune.no.

Grong kommune ønsker å få utarbeidet en skisse og en beskrivelse med konkrete forslag til hvordan sentrum kan bli mer attraktivt og funksjonell. Det er ønskelig å identifisere utfordringer og muligheter knyttet til tilgjengelighet, infrastruktur, handel og rekreasjon. Vurdere gateplan, grøntområder, belysning, og andre elementer som påvirker opplevelsen av sentrumsmiljøet og foreslå tiltak for å forbedre områdets visuelle inntrykket og attraktivitet for ulike brukergrupper. Tiltakene bør ta hensyn til både funksjonelle behov og estetiske mål, og gjøre vurderinger av relevante reguleringsrammer.

Kvalifikasjoner

• Erfaring med lignende prosjekter innen by- og stedsutvikling.
  • Kunnskap om planlegging, arkitektur, byggeteknikk, og/eller landskapsarkitektur.
  • Gode digitale ferdigheter og god norsk skriftlig framstillingsevne.

Vi tilbyr

• Lønn etter avtale.
  • Tidsbruk ca. 2 uker. Kan gjennomføres i løpet av juni og juli.

Send inn en søknad som inkluderer

• Beskrivelse av relevant erfaring og kompetanse.
  • Forslag til tilnærming og metodikk for oppgaven.
  • Referanser fra lignende prosjekter.

Søknaden sendes via e-post til postmottak@grong.kommune.no innen 10. mai.

Har du spørsmål til stillingen

Ønsker du flere opplysninger om stillingen, kan du ta kontakt med rådgiver næring Christine Svarva Nielsen. E-post christine.nielsen@grong.kommune.no, telefon 97 14 61 92.

Grong kommune ser frem til å samarbeide med en dedikert partner for å bidra til utviklingen av Grong sentrum til glede for alle innbyggere og besøkende.